Jag tar två tack!


Snart har det gått en vecka sedan jag kom hem. Har inte gjort mycket alls. Det är skönt att få sova i en skön säng men vilket är bäst att sova i en säng som går an med en person man tycker om och älskar eller sova ensam i en bekväm säng. Jag har iaf min gosesköldpadda som Jason gav mig förra året. Den hjälper lite. vaknar på natten om han råkar glida ner från sängen. Kan inte sova utan. Vi pratas ju varje dag iaf men det är jobbigt ändå. En vecka avklarad så det blir väl förhoppningsvis inte alldeles för många efter det.

Nej nog om det jag ska inte bli en tjatkärring och gnälla varje gång jag ska skriva ngt. Men det är tillåtet att sakna för det gör jag ju oavsett vart jag är i världen :)

Idag damt det ner bläckpatroner i brevlådan. Vår skrivare har ju gapat hungrig det senaste året och de sista jag köpte funkade ju inte alls. Men så vart jag på jakt efetr nya häromdagen. Gick in på expert men de hade inga. Sen gick jag in på Kontorsvaror här på hörnan och han hade inte heller några inne men kunde beställa hem. Så han frågade vilka jag behövde och jag sa alla och undrade hur mycket det skulle gå på. Jodå 1080kr skulle det gå för alla 6!!!! Jag tackade för mig och sa att jag skulle fundera på saken. Klassiska svaret då man inte vill säga promt nej på ett oförskämt vis. Jag satte mig vid den gamla dumburken och letade. Hittade alla på Handyink för 224kr istället. Det var lite skillnad på det. Visst var ju säkert dom patronerna orginal jämfört med dom på Handyink men vem fan bryr sig?? Så länge det funkar så är det ju ok och det gjorde dom. Så nu funkar allt so det ska igen och jag behöver inte springa bort till Caroline så fort jag behöver ngt utskrivet (tackar så hjärtligt föresten:)

Jo nog med mitt otroligt intressanta inlägg ^^ Men en vardag är ju alltid en vardag.

En låt på detta kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0