Sakna Sakna Sakna



Gud vad jag saknar Jason.. Det är galet mycket!
Jag är här hemma i detta kalla vidriga väder och han är hemma i Trinidad i den alldeles underbara för varma värmen och limear i ngn bar på stranden.

Hade jag varit rik så hade jag inte tvekat en sekund på att packa min väska igen och dragit mig över atlanten och rakt in i hans underbara famn.

Det är jobbigt att sakna hela tiden. När jag är borta saknar jag alla här hemma men nu när jag är hemma så saknar jag honom hela hela tiden. Varför kan inte alla bara vara på samma ställe hela tiden?? Men som min käre pappa sa så klokt till mig en gång i tiden "Din vilja växer ute i skogen!" jo den gör väl det antar jag...

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0