Sweet sunday.


Har varit en trevlig helg. I fredags ut och drack ett par öl med Jocke. Kom hem ganska tidigt för att vara en fredagkväll.
Lördagen åkte jag hem till Bror och Bella för att mysa där. Vi kollade på melodifestivalen och sen somnade på soffan vid halv elva tiden så det va bara och masa sig till sängen och sova natten ut. Jag vaknade ungefär vid 9 tiden på morgonen och sen låg jag i soffan och myste med Wilma. Vi såg filmen Trassel som vart en väldigt sockersöt film må jag säg. Tåls att ses. Sen pallrade vi oss tillbaka till Eslöv och åt en god middag. Drack mitt första glas Julmust på 1,5 år. Det satt inte helt fel de.

Annars som vanligt tänker jag mest på Jason hela dagarna och önskar innerligt och djupt att han vore här hos mig. Självkalrt hade det inte varit fel om jag vart där hos honom med men helst här så att han äntligen kan presenteras för familjen.

Lämnade in min baby idag. Får se om hon kan fixas. Ber till datorernas gud att moderkortet inte vart pajjat för då är det illa. Han skulle göra sitt bästa iaf! Men ni kan väl oxå lägga en tyst bön för mig. Jag tror att det hjälper om man är många som tänker positivt.

Nu får det bli mer söndagsmys. Är trött redan så det blir nog en tidig kväll till sängs igen. Men det är ok. När man sover går tiden fortare och jag vill att tiden ska gå jättefort just nu.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0