En sådan dag.


Idag har jag varit hos doktorn. Ja inte för att jag är sjuk eller så för det konstaterade hon att jag inte vav. Frisk som en nötkärna va det. Men det blev ju ett fasligt springande och testande. De tog en massa blod från mig, Kollade synen, min hörsen och kronan på verket så fick jag kissa i en kopp medans två damer observerade mig. Sedan springa till en annan ände av stan för att få mina lungor och hjärta röntgat aswell. Ja.. vad ska man säg. Vad gör man inte för kärleken?

Fick en trevlig fika inklämd på köpet. Käraste Camilla kom in en sväng och höll mig sällis så fick jag se henne i den vakra skrud hon ska bära när hon gifter sig nu i Juli. Jag hittade även min sista pusselbit till min utklädnad tills på lördag så jag ahr hunnit med en hel del hittils men än är dagen inte över. När jag väl kom tillbaka till Eslöv igen Satt Tanya där och glodde på stationen så jag stannade och tjötade med henne en stund och sen köpte jag mjölk för att sedan bege mig till Caroline på en kopp kaffe. Sen efter det så köpte jag tulpaner och gick hem och lagade mat. Ett par samtal med Jason klämms också in.

Det va det hela för idag. Jag återkommer en annan dag med mina synpunkter på filmen TRON Legacy och någon annan rulle.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0